En skittrött Angelica skriver detta inlägg

Godmorgon, en sjuukt trött och förkyld Angelica som sitter vid datan. Försökte somna om, men det gick ju inte för att jag är täppt och så aa.
Idag så ska jag och mamma (och kanske Alex) åka till Jakan. Hon ska väll fixa nån grejj där, men det ända jag vet som jag ska fixa är strumpor.
Ska testa om hennes webb grejj funkar, eller detta är ju den gammla datan, och inte hennes längre eftersom hon har en ny, så för tillfället så kan jag kalla henne min!

Visst funkar hgennes webb, men kan inte ladda upp bilderna till datafilgrejjen :O

Men då tar jag nån bild från skidresan istället, eftersom dom har ni inte heller sett.



Bjuuder på den.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0