Det var mycket text i detta inlägg ^^

Japp, idag är det skola.
Men inte för mig, för jag är ju magsjuk :( Dumma påskjävel, det värsta jag vet med påsk är att jag äter alltid för mycket godis och mat, sååe att jag mår illa, blir magsjuk. Men magsjuka brukar gå fort, så jag är nog tillbaka i skolan snart.
Skulle ju typ titta på kanin idag, vi får se hur jag mår ikväll om det är bättre, annars så får vi ta det en annan dag. Men dte är typ så att det är ett omplacering ställe för kaniner (asså dom har ungar oxå) och där hade mamma snackat i tele med den som äger stället (eller om det var mejl) och dom hade bästemt att vi ska vara där vi 8, men om jag inte mår bättre så får mamma ringa dit och bästemma en annan tid en annan dag.
Ville ha en bild, men när jag inte är frisk så gillar jag inte att ni ser mitt ansikte ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0