Vaken

Godmorgon!
Oj shit, klockan är redan halv 11, jag vaknade vid 9 ;)
Nathalie ska föröka fixa till min design så att den sitter normalt.

Idag så ska vi ha gäster, inte så kul.
Det är min brorsas kompis och hans familj, så när vi inte äter så loovar jag att min brorsa och han bara kommer att spela :(
Och jag får ju inte ha någon kompis här, så jag går nog och sätter mig inne hos Felix, han flyttas in i förrådet tills imorgon, så att han inte hör fyrverkerierna lika mycket.
Måste städa och fixa lite innan och så, det är en del grejer som måste fixas, och så måste jag komma på vad jag ska ha på mig.



Lite failat, jag döpte mappen som bilden låg i till Egobilder, och så tog jag en massa bilder på felix x)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0